"Fordítsuk figyelmünket az emberre. Az ő sorsa legyen a fő szempont mindig, minden technikai törekvésben.” - Albert Einstein

2014. augusztus 21., csütörtök

Teendők

Még a gólyatábor előtt (már nem sokat kell aludni!) el szerettem volna intézni az egészségügyi teendőket. A diákigazolványigénylésem már folyamatban van, arról is írok majd de csak ha sikeres lesz a művelet! :-)
Tehát, mint már azt írtam, az első vaskos borítékban megérkezett egy Egészségügyi tájékoztató. Eszerint a lap szerint a beiratkozáskor le kell adni egy borítékot -az egyetemnek címezve- ami tartalmaz egy éven belüli tüdőszűrés/ mellkas rtg. negatív eredményét, egy hónapon belüli labor leletet (t. vérkép, májfunkció,vesefunkció,vércukor, t. vizelet), illetve az általuk kiküldött anamnézis lapot, azon igazolva a Hepatitis B oltás megkapását. Ma felkerekedtem és rászánva az egész délelőttöm (leletosztással a délutánom is) kivégeztem ezt a fontos feladatot is. Bár a kiskönyvembe rejtélyes módon nincs beírva a Hepatitis oltásom pontos időpontja, így annak még utána kell járnom.
Tényleg nem gondoltam volna, hogy az egészségügyi pályáralépőknek ennyi mindent el kell intézni még az egyetem kapujának átlépése előtt. De a mai napon egy hallgatók által összeállított könyvlistát is megkaptunk, ami után rögtön elkezdtem felkeresni minden (volt) gyógyszerészhallgató ismerősöm. Így újabb feladat elé nézek.. meg kell szerezni minél több könyvet másoktól! :-D
Mindjárt itt a nyár vége, az új suli kezdete. Előtte még vár rám a gólyatábor, ami remélhetőleg méltó befejezése lesz az utolsó gimnazista-első egyetemista nyaramnak! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése